Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Bali, "Uber", Uluwatu szállás

2018. január 25. - Zolek81

Ma úgy döntöttem hogy elég volt az egy helyben ücsörgésből és Kuta zajosságából úgyhogy lejöttem délre Uluwatuba egy pár napra megnézni a Pura Luhur tengeri templomot és persze a strandokat :)

Amíg otthon is ment utaztam néha Uberrel és úgy döntöttem hogy itt is kipróbálom, az eredeti terv az volt hogy már Kután bérelek egy robogót és mindenhova azzal megyek de 1-2 nap próbálkozás után úgy döntöttem hogy Denpasar forgalmához még kevés vagyok és az eső is sokat rontott a motorozási kedvemen... mindenesetre itt jelenleg nagyon pörög az Uber, bármikor nyitom meg az alkalmazást 4-5 elérhető kocsit mutat 10 perc távolságon belül. A sofőr rendes volt (bár nem sokat beszélt Angolul) és a kb. egy órás útért 2.000 forintnyi rúpiát kért ami kb. harmada-negyede a Taxi árának; én megértem mindkét felet de ekkora különbséget nem lehet csak az adók/terhek számlájára írni ... bár a helyiek szerint pár éven belül Indonéziában is be akarják tiltani az Ubert.

Most nem az utcán sétálva választottam szállást hanem a booking.com-on foglaltam le az Adi Bali Homestay-ben egy szobát (két napra) kb. 3.500 forint/éjszaka áron, igazából semmi extrát nem nyújt (mondjuk elég központi helyen van) de sokkal inkább az európai igényekre van szabva mint az előző szállásom (van klíma és meleg víz, gyors a WIFI) gondolom azért mert most építették, 2017 Decemberében nyitott meg. Konyha vagy közösségi étkező viszont nincs, a reggelit a szobában vagy a kertben kiülve lehet majd megenni. 

A bekészített törölközők hajtogatásáért pedig jár a piros pont :)

Az idővel ma sajnos nincs szerencsém, egyfolytában esik úgyhogy a "városnézés" holnapra marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr313601771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Embergyermek 2018.01.26. 12:14:40

Szörfözni lehetett volna :)

Zolek81 2018.01.26. 12:53:09

Olyan hullámok vannak hogy fürödni is alig :)
süti beállítások módosítása