Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Sanur "kutyafuttában", Kuta vásárlás és naplemente, vízum és búcsú Balitól

2018. február 19. - Zolek81

Az út Nusa Penidáról vissza Sanurba gyors volt és (nekem) szórakoztató mert a hullámok dobálták a hajót de így is tolták neki a srácok rendesen úgyhogy néha kapaszkodni kellett :) fél óra alatt oda is értünk.

Sanurban se mólónál kötöttünk ki hanem a hajót "felúsztatták" a homokos partra és mezítláb a vízbe szálltál ki... ezek a dolgok nagyon fognak hiányozni. Szokás szerint lerohanták az érkezőket a taxisok és az árusok, eredetileg motorral akartam magam elvitetni de egy sofőr olyan jó árat mondott Kutáig (1.500 forintot kért) hogy megállapodtunk és még hajlandó is volt fél órát várni amíg kicsit körbenézek a parton. Szép, normális a strand és ahogy láttam inkább a helyiek fürödtek, a parti sétálóutcán elég jó éttermek / az elmaradhatatlan bazár és lépten-nyomon utazásszervezők és hajójegy árusok - mégiscsak egy kikötő:

A sofőröm jó arc volt, szerencsémre akart és tudott is Angolul beszélgetni - ez akkor jött jól amikor már egy órája álltunk a dugóban, egyikünk se tudta hogy akkora esik a kínai (hold)újév ezért nagy torlódás alakult ki a Kutában az ünnepségek miatt. Mégiscsak motorral kellett volna menni :)

Egy éjszakára visszatértem a kiindulópontba, megint élvezhettem a Suka Beach Inn frankó kis medencéjét:

medence.jpg

Délután elmentem még vásárolgatni és kerestem egy internet-kávézót hogy kinyomtassam az AirAsia beszállókártyámat, gondolkodtam hogy oldjam meg a vízum kérdést mert végül nem fértem bele az alapból ingyenes 30 napba de úgy döntöttem annyi látnivaló van még Szingapúrban hogy inkább visszarepülök oda és nem foglalkozom a köztudottan "rugalmas" és "segítőkész" Indonéz bürokráciával... ezért jó hogy csak egy irányú jegyet vettem Balira mert így 40 EURO-ért kaptam jegyet Szingapúrba (kb. 1-2 óránként vannak járatok).

A legmenőbb üzlet táblája:

fake.jpg

Este lementem az óceánhoz elbúcsúzni (ennyi embert még sosem láttam a parton) és végigmentem a sétálóutcán, hát hiányozni fog az biztos:

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr6513678500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása