Zoli Szingapúrban és Balin

Bali, Amed 3.nap: Tirta Gangga és Taman Ujung vízipaloták, motorozás (az esőben)

2018. február 04. - Zolek81

Mindenki akivel beszéltem Amedben azt mondta hogy nehogy kihagyjam a vízipalotákat úgyhogy megint béreltem egy robogót (most kifogtam egy szinte új Hondát) és elindultam a hegyeken keresztül először a Tirta Gangga-hoz ami kb. 20 km-es út de a nézelődésekkel, fotózással eltartott több mint egy óráig…

Bali, Amed 2.nap: búvárkodás és sznorkelezés

Ez a nap a vízisportoké volt, előző nap beiratkoztam az Evolution Diver "TRY SCUBA" csomagjára ami az abszolút kezdőknek szól / egy gyorstalpaló elméleti oktatást és két merülést tartalmaz - mindezt 1.000.000 rúpiáért (ez kb. 19.000 forint). A Francia tulajdonosokkal beszélgetve kiderült mennyire…

Bali, Amed 1.nap: szállás, motoros kirándulás a Lempuyang templomokhoz és a hegyekbe

Előző este szinte csak beestem az ágyba amikor megérkeztem a szállásra de másnap reggel már körbe tudtam rendesen nézni, elég pöpec az óceán panoráma és a medence két méterre a teraszomtól :) meg tudnám szokni hogy a hullámok hangjaira kell elaludnom minden este! Amed egyébként egy kis…

Bali,Ubud 2.nap: túra a Beji Guwang kanyonban, "mini" állatkert, utazás Amedbe

Bálinték nagyon ajánlották hogy érdemes végigmenni a Beji Guwang kanyonon, a szervezés elég kalandosra sikerült mert a cég akit találtam (szerintem jó volt a kb. 5.000 forintos ár úgy hogy az autós transzfer, a túravezető és az ásványvíz/törölköző is benne volt) először lemondta a túrát (azzal az…

Bali,Ubud 1.nap: szállás, városnézés, Goa Gajah templom, Campuhan túraösvény

Átmenetileg megoldódott a laptop probléma, igyekszem pótolni az elmaradt napokat! Úgy alakult hogy az egyik srác a szörfiskolából felment Ubudba és mondta hogy ha akarok csatlakozzak, tavaly Zsófiékkal már voltunk ott egy rövid ideig és tetszett a hely hangulata úgyhogy szereztem megint Uber…

Laptop problémák, Ubud és Amed képek nélkül

A laptopom úgy látszik nem vízálló mert bemondta az unalmast :) , úgyhogy most távirati stílusban (képek nélkül) a telefonról írok; mozgalmas napokon vagyok túl mert két napra "felugrottam" Ubudba (tudjátok: Ízek, imák, szerelmek) megnéztem a Goa Gajah templomot amit elefántbarlangként is…