Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Lembongan, 1. nap: (kalandos) hajózás, szállás, naplemente

2018. február 07. - Zolek81

Az előző napi klassz strandolás után áthajóztam Lembongan szigetére, a jegyet a szállásadóm intézte és a "felárért" cserébe megúsztam az utánajárást - megkaptam a jegyet, a beszállókártyát és matricákat a sziget nevével amit a táskára és pólódra is fel kell raknod, sőt még a táskámat is kicipelték a kikötőbe :)

Érdekes hogy -itt is- mennyit számít a marketing, a Gili szigetekre tartó hajóra alig lehet felférni a miénken viszont alig voltak, persze mindkettő szép hely de szerintem Lembongan (és Nusa Penida) minden téren sokkal többet nyújt.

Ez a hajó tényleg "Fast Boat" volt, modern-gyors és kényelmes / az egész út alig tartott 30 percig de a "lélekvesztők" hangulata tavaly jobban bejött:

hajo.jpg

Az érdekes része akkor jött az útnak amikor kikötöttünk (volna) ehelyett a két kisebb sziget (Lembongan és Ceningan között) megálltunk egy tranzitmólónál a vízen, kommunikáció 0 csak integetnek hogy leszállás és terelik le az embereket, nagy nehezen sikerült kideríteni hogy jön egy kis sétahajó ami kivisz minket a partra :) a csomagokat oda is dobálták a lábunkhoz és 10 perc várakozás után kivittek a partra. Arra viszont jó volt ez a kis kitérő hogy lefotózhassam a vízről a "jellegzetes" sárga hidat ami összeköti a két szigetet (erre autók nem tudnak felhajtani) :

hid.jpg

A szállásom a sziget túlsó felén volt (hol máshol) mint ahol kitettek minket, kiderült hogy pár srác akikkel beszélgettem a hajón szintén ide jöttek úgyhogy gondoltam együtt fogunk egy taxit de végül nem kellett mert újabb integetések és magyarázás után "freeshuttlebuscheckhere" elvittek mindenkit a szállásához, busznak mondjuk túlzás nevezni - inkább kisteherautók voltak padokkal :)

A szállásom most bungalóban van, a -már szokásosnak mondható- hajtogatott törölköző itt is megvan és amit eddig nem tapasztaltam hogy a zuhanyzóból enyhén sós víz jön, furcsa de egyáltalán nem zavaró (gondolom spórolnak az édesvízzel a szigeten). A vízpart csak pár perc séta, és a kert itt is látványos:

Ahol én lakom (a nyugati oldalon) a sziget homokos partja szinte végig egy nagy strand, kipakolás és gyors vacsora után elmentem sétálni és naplementét nézni, ezekhez a képekhez azt hiszem nem kell több kommentárt fűznöm:

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr3413641100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása