Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Nusa Penida: esőnapok, esti élőzene, Broken Beach, hajózás vissza Balira

2018. február 18. - Zolek81

Sajnos az utolsó 1,5 napban megjött a monszun Nusa Penidára is és ömlött az eső úgyhogy nem nagyon mozdultam ki, van egy vízparti étterem nem messze a szállásomtól ahol királyul főznek és remek a kilátás a vízre - ott ücsörögtem egy koktél mellett és olvasgattam + néha dumálgattam a szomszéd szobában lakó Francia sráccal mert neki is ez lett a "törzshelye" , azért valahogy túléltem :)

Este kimozdultunk a strandon megismert Magyar párral (Ancsa és szintén Zoli), két helyen is játszanak élő zenét a környéken: a Full Moon Bungalow-ban és a Penida Coladaban (ez jött jobban be) itt fel is vettem egy dalt amit csípek (egyébként vegyesen játszanak régebbi és újabb slágereket + kérni is lehet számot):

Oké nem egy Bon Jovi koncert de azért élőben elég jó hangulata volt, a kókuszban felszolgált rumos koktél pedig királyság:

Nagy éjszakázás nem volt (a koncert is véget ért 23.00-kor) mert másnap indultak a hajóink, ők mentek tovább Lembonganra és pedig vissza Balira.

Szerencsére naponta többször is mennek hajók úgyhogy délelőtt még elmentem a Broken Beach-hez, a távolság nem nagy (20km) de az utolsó pár kilométeren azt hittem tényleg szétesik szerencsétlen robogó annyira szar volt az út, és meg is kellett állnom kézzel-lábbal kérdezősködni hogy odataláljak. Persze a látvány itt is megéri, igazi képeslapra illő panoráma:

broken-beach.jpg

Sok időm sajnos nem volt, indulni kellet vissza hogy elérjem a 12.00 hajót - ezt a helyet semmiképp se hagyjátok ki ha itt jártok!

A szállásadóm felajánlotta hogy ingyen kidob a kikötőbe (na ilyen se volt még), mivel már volt rutinom először körbekérdeztem az árakról és teljesen jó volt az El Rey Junior nevű cég akit a srác ajánlott, 150.000 rúpiáért (kb. 3,000 forint) visszavittek Balira, Sanur kikötőjébe. Ők csak 20 percet késtek, ez már tényleg semmiség helyi viszonylatban és poén volt főleg helyiekkel utazni mert minden egyes alkalommal amikor megdobta a hullám a hajót ujjongtak és többen fotózkodtak velem mintha valami szerencse-talizmán lennék (egyébként arra tippeltek hogy Spanyol vagy Brazil vagyok) :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr9313678346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása