Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Nusa Ceningan: Blue Lagoon és Secret Beach, séta a szigeten, eső

2018. február 08. - Zolek81

Úgy döntöttem hogy elég volt a lustulásból és a szomszédos kis sziget, Ceningan felfedezésére gyalogosan indulok - ez méretben kb. duplája a Margitszigetnek és ennek is inkább a parti része lakott / egy óra alatt kényelmesen keresztülsétáltam rajta. Ha Lembonganra azt mondtam hogy nyugodt akkor ez a hely inkább kihalt, kevés a turista (tényleg holtszezon van), főleg szörfösöket látok motorozni fel-alá a házibarkács deszkatartókkal a robogókon :)

Ha átmentünk a sárga hídon (én otthagytam a robogót a Lembongani oldalán ahonnan egyébként a hajók is indulnak) jobbra kell indulni a strandok felé, ide GPS nem kell mert van kb. 3-4 út az egész szigeten és menő táblák is ki vannak rakva a fákra irányjelzőknek:

hid_1.jpg

tabla.jpg

Ahogy sétáltam a part mellett itt is rengeteg hangulatos éttermet láttam (mint szinte mindenhol Balin), viszont ezen a kiíráson jót mosolyogtam a "Seabreeze" előtt (benéztem és láttam hogy van függőágy, hinta, pálmafák meg minden ami kell úgyhogy beültem ebédelni):

"Skinny people are easy to kidnap, stay safe - eat a lot!!!"

Ebéd után majdnem bealudtam a hintaágyban de aztán továbbindultam az újabb "Secret Beach" felé (mondjuk a névadáson nem agyalhattak sokat) megmásztam egy kisebb dombot és annak a túloldalán az út egy vendégházban ért véget, néztem is hogy akkor mi van de aztán megláttam a táblákat hogy itt kel parkolni és lemenni a strandhoz. Belépőt nem kérnek csak hogy igyál valamit a bárban (egy hideg Bintang úgyis jólesett) vagy ha szeretnéd használni a medencét és a zuhanyzót is akkor fogyassz minimum 150.000 rúpia (3.000 forint) értékben ami szintén nem kibírhatatlan. Egyébként az út le a strandhoz és a vendégházak is nagyon menők, itt is 13-15.000 forint körül van egy éjszakára a szállás.

A strand is menő, de annyi szépet láttam már eddig is hogy kezdem "megszokni" :) csináltam egy rövid, 1 perces videót a hullámzásról:

Egyébként kicsi és eldugott hely, remek hangulata van és jó volt nagyon egy óráig itt olvasni a sziklákon ülve.

Ha "visszamásztunk" a dombtetőre 10 perc sétára van a "Blue Lagoon" ezzel a névvel is találkoztam már Balin de a hely durván rászolgált, a víz színe (is) elképesztő:

Voltak még terveim délutánra de durva esőt jött (és hiába vártam egy kávézóban fél órát nem akart elállni) úgyhogy haza indultam, egy motoros "taxis" (kb. egy ezresért) visszavitt a hídhoz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr8413642272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása