Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Lembongan, 2. nap: "Dream Beach" és Devil's Tears, kajakozás a Mangrove erdőben

2018. február 07. - Zolek81

A szálláson már első este kaptunk egy kis turistatérképet a legfontosabb látnivalókkal és éttermekkel, én elsőre gyaloglásban vagy biciklizésben gondolkodtam (5-10 km távolságok vannak) de aztán maradtam a robogónál, az utak rémesek és a terep elég dimbes-dombos / ebben a 30-35 fokban lusta voltam küszködni :)

Mindegyik strand gyönyörű (Dream, Sunset, Mushroom, Tamaring, Sandy Bay) akár heteket el lehetne tölteni kombinálva a vízisportokkal, itt is nagyon megy a búvárkodás és a sznorkelezés - az árak viszont magasabbak mint Amedben. Szerveznek ide egynapos hajós kirándulást is Baliról, szerintem az kevés és nagyon rohanós lehet de ha csak ennyi időtök van megérheti kipróbálni.

Nem mindegyik strandnál álltam meg fotózni de a Dream Beach-nél muszáj volt, itt is kőlépcsőn kell lemenni a parkolóból a strandhoz:

borito_2.jpg

Még ennél is menőbb ha felmegyünk valamelyik hotelbe amik a sziklák tetejére épültek és van étterem/bár részük, itt senkit se zavar hogy nem ott lakunk ha fogyasztunk náluk (egy kötelező lábmosás után) nyugodtan használhatjuk a medencét ami ezzel a panorámával nem gyenge élmény.

Kíváncsiságból azért megkérdeztem mennyibe kerül egy bungalló a szikla tetején ezzel a kilátással és kb. 14-15.000 forint egy éjszakára ami annyira nem vészes.

Két órát azért csak elücsörögtem a strandokon majd átmentem a Devil's Tears-hez ami sziklaképződmény öböllel és barlanggal, látványos ahogy a hullámok felcsapnak a kiszögellésekre és "visszacsepegnek" az óceánba: 1-2 hozzám hasonló őrült beugrott a szikláról de láttam mennyire nehezen tudnak kimászni az erős hullámzásban úgyhogy ezt most kihagytam :) viszont csináltam egy rövid videót:

img_20180206_131822.jpg

 

Délutánra kezdtem kissé hőgutát kapni úgyhogy egy gyors zuhany után elindultam a Mangrove-erdőbe, először azt hittem hogy sétálni fogok a fák között de nem, itt keskeny vízi ösvények futnak az erdőben amiken motorcsónakkal vagy kishajóval (és esetleg idegenvezetővel) is végig lehet menni de ahogy megláttam hogy van kajakbérlés egyből lecsaptam rá, jó volt egy kicsit teljes csendben és nyugalomban evezgetni. Annyit azért megtudtam a fákról a helyiektől hogy a gyökereknek két fontos szerepük van: az egyik a víz "sótlanítása" a másik pedig hogy jó erősen tartsa a fákat :)

borito_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr5913641270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása