Zoli Szingapúrban és Balin

Zoli Szingapúrban és Balin

Utazás, megérkezés Szingapúrba, szállás elfoglalása

2018. január 10. - Zolek81

Szóval végre elkezdődött a nagy "kaland", Vasárnap este indultam Ferihegyről és Isztambuli átszállással 14 óra utazás után megérkeztem Szingapúrba!

img_20180115_182449.jpg

Isztambul gyönyörű volt kivilágítva madártávlatból és mivel a reptér szinte a vízparton van olyan érzés volt mintha a tengerre szállnánk le :)

Sokan dicsérik a Turkish Airlines-t de én nem voltam elájulva tőlük, persze a turistaosztályon nem lehet csodát várni de az Emirates jobban bejött. Nincs még nagy rutinom a hosszú repülőutakkal és aludni se szoktam tudni a gépen így az egyhuzamban 9,5 órától kicsit besokalltam.

Városnézni ma este már nem volt erőm, elfoglaltam a szállást ami rögtön kalandosra sikerült mivel este nincs portaszolgálat, mindegy-szereztem kódot, bejutottam és még a szekrényem+ágyam is meglett egy közös hálóteremben. Igazából mint első hosteles élmény Nekem egyelőre pozitív, ahogy egy ismerős írta furcsa lehet ennyi idegennel egy fedél alatt aludni de persze nem mindenki sorozat-gyilkos :)

A szobák tiszták és az ágy kényelmes, a reggelit nem viszik túlzásba (ami Nekem szokatlan hogy van leves) - ezen kívül csak pirítós mogyorókrémmel és lekvárral plusz tea és KV de arra jó hogy elinduljon a nap!

Több különálló zuhanyzó is van, mindegyik normális, tiszta úgyhogy ez a része is rendben van.

A bejegyzés trackback címe:

https://zolibalin.blog.hu/api/trackback/id/tr3413564677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása